Menu
  • Assassin’s Creed
    • Close
  • MyCreed World and Network
    • Close

Announcement: Reviews op MyCreed Nederland

Onze basis is altijd geweest dat wij als Assassin’s Creed fans graag onze mening delen met elkaar, en uiteraard met onze volgers. Vanaf nu verschijnt er weer een terugkerend item dat een aantal jaar is weggeweest; Reviews!

Bij MyCreed zijn we met verschillende teamleden bezig met hetzelfde onderwerp, en spelen we Assassin’s Creed op hetzelfde moment etc. Wat het leuk maakt is dat onze teamleden allemaal een andere kijk hebben op de games, personages, soundtrack, verhaallijn, enzovoort. Hierdoor zijn wij blogs gaan schrijven, zodat je kan zien waar de grootste verschillen liggen in ervaring. En deze verschillen horen we natuurlijk onder de totale fanbase! Op deze manier krijgen we van veel volgers ook hun eigen unieke mening te horen!

Echter hebben we gemerkt dat er zowel binnen ons team als bij de lezers de behoefte bestaat om ook reviews te lezen. Of dit nu gaat over een boek, game of film. De behoefte bestaat. Daarom hebben we besloten om af te trappen binnen MyCreed Nederland met een review over de Assassin’s Creed film. Uiteraard in onze style wat jullie van ons gewend zijn.  De review is geschreven door Mandy, wat zij ook in de toekomst zal blijven doen. Elke game, film of boek waar een review over zal verschijnen, wordt geschreven door Mandy van MyCreed Nederland.

Michael zal zijn mening(en) blijven geven middels blogs en soms artikelen. Wil je dus een objectief en helder stuk dan kies je voor de review. Wil je een mening over een bepaald onderwerp dan kies je voor de blog. En alles daartussenin dan kies je voor de artikelen.

We hopen hiermee iets leuks toe te voegen, en dat jullie er net zo enthousiast over zullen zijn als wij!
We kijken uit naar jullie reacties!

Mandy en Michael